Tu jesteś: START » SEM | SEO » Pozycjonowanie czy wyłudzanie – czyli jak nie dać się oszukać! – cz.5

Pozycjonowanie czy wyłudzanie – czyli jak nie dać się oszukać! – cz.5

Autor: Mariusz Orczykowski | 25-06-2012 | W kategorii: SEM | SEO
(0)

Czego żądać od firmy pozycjonującej?

  • Pisemnej oferty, w której będą wyjaśnione pojęcia związane z pozycjonowaniem strony, lista wybranych słów kluczowych, wg których ma być pozycjonowana strona, analiza konkurencji i aktualnej pozycji domeny w wynikach wyszukiwania. Poza tym oferta powinna zawierać informację o planowanych zmianach w treści i kodzie strony. Nie może też zabraknąć informacji o sposobie naliczania opłat za usługę (jednoznaczny cennik z wyjaśnieniem i uzasadnieniem naliczonej stawki).
  • Bezwzględnie pisemnej umowy. W umowie muszą być zawarte punkty:
    • Gwarancja etycznego pozycjonowania, że działania firmy pozycjonującej nie doprowadzą do usunięcia przez Google Twojej strony z indeksowania. Musi być też wzmianka, że jeśli strona zostanie ukarana lub usunięta z indeksów Google, firma pozycjonująca pokryje wszelkie straty z tego tytułu.
    • Zapewnienie, że firma nie podejmie się usługi pozycjonowania na rzecz konkurencji na te same słowa kluczowe, co Twoje. Dublowanie (pozycjonowanie tych samych słów, fraz dla kilku innych firm) jest nieetyczne.
    • Wymienione osoby z imienia i nazwiska, które będą miały dostęp do Twojego serwera na czas trwania usługi.
    • Gwarancji zachowania poufności, co do danych uzyskanych w trakcie pełnienia usługi.

Jeśli firma nie chce zgodzić się na któryś z punktów, nie należy podpisywać z nią umowy.

 

Wskazówki zawarte w pięciu częściach pomogą Ci wybrać odpowiednią firmę pozycjonującą, unikając niepotrzebnych strat. Najlepiej jednak, jeśli pozycjonowaniem zajmie się firma z polecenia przez kogoś zaufanego, kto już korzystał z tego typu usług.
Pamiętaj, że strona to tylko narzędzie do pozyskania nowych klientów. Natomiast ilu będziesz ich miał, zależy od pozycji Twojej strony w wynikach wyszukiwarki.

  1. Pozycjonowanie czy wyłudzanie – czyli jak nie dać się oszukać! – cz.1
  2. Pozycjonowanie czy wyłudzanie – czyli jak nie dać się oszukać! – cz.2
  3. Pozycjonowanie czy wyłudzanie – czyli jak nie dać się oszukać! – cz.3
  4. Pozycjonowanie czy wyłudzanie – czyli jak nie dać się oszukać! – cz.4
  5. Pozycjonowanie czy wyłudzanie – czyli jak nie dać się oszukać! – cz.5

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

  • NEWSLETTER

    Aby zapisać się do newslettera, wpisz swój adres email poniżej. Otrzymasz email z informacją, jak potwierdzić subskrypcję.

  • ARCHIWUM

  • KATEGORIE

  • By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close