Tu jesteś: START » e-marketing » Jak stworzyć skuteczną stronę firmową? – cz.1 wstęp

Jak stworzyć skuteczną stronę firmową? – cz.1 wstęp

Autor: Mariusz Orczykowski | 08-12-2012 | W kategorii: e-marketing
(0)

Skuteczność strony firmowej

Z pewnością każdy kto wydaje pieniądze na stworzenie dla siebie firmowej strony internetowej, chciałby, aby ta inwestycja szybko się zwróciła, a nie był to zbędny wydatek. Niemniej jednak przeglądając firmowe strony internetowe w sieci można dojść do wniosku, że właścicielom zależy za wszelką cenę na wyrzucaniu pieniędzy w błoto. Jeśli myślisz, że lepsze to niż przepuszczanie pieniędzy na grach hazardowych, to jesteś w błędzie. Na grach możesz stracić tylko pieniądze, a na złej stornie www stracisz kasę, klientów których mógłbyś pozyskać w internecie i wiarygodność. Przesłanie jest proste: nie dbasz o swoją stronę internetową, nie dbasz o klienta.

Bez marketingowego wsparcia serwis www jest jak maszynka do golenia bez żyletki, jak samochód bez kierownicy, jak telewizor bez pilota i anteny, jak drukarka bez tuszu. Taki serwis jest tylko bezużytecznym narzędziem, którego jedynym celem jest „być” atrapą firmowej strony, niczym atrapą policyjnego samochodu. Niby jest, ale nie trzeba brać jej na poważnie.

 

Aby strona internetowa była lub stała się czymś więcej niż atrapą, a klienci traktowali Twoja firmę poważnie, musi mieć przyjemny układ graficzny, funkcjonalną nawigację i przede wszystkim odpowiednio przygotowaną treść. Na tym nie koniec, bo aby treść strony została przeczytana, potencjalny klient musi jakoś odnaleźć Twoją stronę. Promocja serwisu jest więc obowiązkowa.

  1. Jak stworzyć skuteczną stronę firmową? – cz.1 wstęp
  2. Jak stworzyć skuteczną stronę firmową? – cz.2 Oprawa graficzna

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

  • NEWSLETTER

    Aby zapisać się do newslettera, wpisz swój adres email poniżej. Otrzymasz email z informacją, jak potwierdzić subskrypcję.

  • ARCHIWUM

  • KATEGORIE

  • By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close